کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| پیکر هشتمین جانباخته سیل در خراسان رضوی پیدا شد
سرخط خبرها

الزام تست PCR کرونا برای کسانی که واکسن نمی‌زنند

  • کد خبر: ۸۱۹۷۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
  • ۱
الزام تست PCR کرونا برای کسانی که واکسن نمی‌زنند
رئیس سازمان غذا و دارو: کسانی که واکسن کرونا نمی‌زنند و داوطلب واکسیناسیون نیستند، برای استفاده از خدمات عمومی باید به صورت مرتب و با هزینه شخصی تست PCR بدهند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا شانه ساز اظهار داشت: با توجه به اینکه با کاهش ابتلاء در جامعه روبرو هستیم پیش بینی می‌کنیم دو هفته دیگر میزان مرگ و میر بر اثر کرونا کاهش یابد.

وی افزود: اکنون مناطق قرمز کرونا در استان‌های غربی کشور است که با روند مناسب واکسیناسیون در این مناطق، به زودی به شرایط پایدار می‌رسند.

شانه ساز گفت: تعداد دوز و نوع واکسن افراد ۱۲ سال به بالا با بزرگسالان تفاوتی ندارد و می‌توان از واکسن سینوفارم برای آن‌ها استفاده کرد. البته بر اساس نتایج، از واکسن انستیتو پاستور و برکت نیز می‌توان برای این افراد استفاده کرد.

وی افزود: البته باید نتایج مطالعات بالینی واکسن انستیتو پاستور و برکت کامل شود تا با اطمینان خاطر آن را تزریق کنیم، اما اکنون با سینوفارم دانش آموزان را واکسن می‌زنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مطالعات و بررسی‌ها در زمینه نیاز به واکسینه کردن کودکان ۶ تا ۱۲ سال در حال انجام است، اما بیشتر کشور‌ها افراد بالای ۱۲ سال را واکسینه می‌کنند.

شانه ساز افزود: زیرساخت‌های شبکه‌ای کشور در بخش واکسیناسیون کامل است و می‌توانیم کارت‌هایی را به صورت هوشمند در اختیار افرادی که واکسن زده اند برای استفاده از خدمات عمومی مانند استفاده از هواپیما و وسایل نقلیه عمومی بین شهری قرار دهیم.

وی گفت: کسانی که واکسن نزنند و داوطلب واکسیناسیون نباشند برای استفاده از خدمات باید به صورت مرتب با هزینه شخصی تست PCR بدهند.

شانه ساز افزود: در مرز‌ها هنگام بازگشت زائران اربعین، تمهیدات لازم برای تشخیص بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
United States of America
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
اجبار ... اجبار... اجبار...
تمام کنید این اجبار ها را
ما نمی خواهیم واکسن بزنیم و نباید از خدمات محروم شویم و تست های بیخود بدهیم

شما خبرگزاری محترم اگر دغدغه خبررسانی دارید نظرم را منتشر کنید
باتشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->